מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

האם נרקם הרומן הראשון בהאח הגדול?

שי חי בודק מודע קסניה חוששת, ואור מגלה שרומן סודי חדש נרקם בבית.

רומן באח הגדול


מייקל, אילנה ותמר מדיחים את הכלים, אור מצטרפת ומגלה שסלים עדיין לא אכל את ארוחת הערב. "למה הוא לא אכל עם כולם?", היא שואלת, ותמר מסבירה שכך הוא בחר והיא מאמינה שהוא עושה את זה בקטע מחאתי. בינתיים, בחדר השינה, שי חי מסיים אימון וניגש לשיחת הבהרה עם קסניה. "למה התכוונת כשאמרת לי ששאר הדיירים לא יקבלו את זה טוב אם נהיה ביחד?", הוא שואל, והיא בתגובה מסבירה שחלק מהדיירים כבר שאלו אותה אם קורה ביניהם משהו אבל הוא מצידו לא מבין מדוע מעניין אותה מה אחרים אומרים.

לאחר מכן, בפינת האוכל, פלורי נזכרת שאבא שלה רצה להיכנס איתה לבית האח הגדול: "הוא אמר לי 'מה אכפת לך? נעשה צחוקים כל היום', אבל אמרתי לו 'אבא, אתה לא בא איתי לשום מקום'". סלים מצטרף עם צלחת האוכל שהכין לו מראש, ותמר, פלורי ומייקל מארחים לו חברה. הם צוחקים על מצבו העגום של האוכל בבית עקב התקציב הדל מה שמחדיר בהם מוטיבציה לקראת המשימה הבאה. סלים מזכיר שלא רק התקציב קובע את הטון: "תמיד יהיו ריבים, ואנרגיות שליליות", ותמר בתגובה: "אימא שלי תמיד אומרת שצריך לדעת לריב ועם מי לריב".

מייקל משנה נושא, ומזכיר לבנות שהן רווקות ושהגיע העת למצוא להן גבר. פלורי ממהרת להגיב: "לא שאני שוללת אבל אתה קטן בשבילנו, מצטערת", ומייקל צוחק במבוכה: "רק ציינתי עובדה". "אני אומרת לכם שיש כבר רומן שנרקם בתוך הבית", מגלה אור, ופלורי מאשרת: "אני יודעת למי את מתכוונת, איחלתי לרומן הזה".

מתוך הפרסום של מקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה