מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 6 באפריל 2016

ההרשמה לאח הגדול 8 החלה!

חולמים להשתתף באח הגדול?
המידע שיוצג בפניכם סביר להניח יהיה חיוני עבורכם (: !

ברוכים הבאים להרשמה לאח הגדול!

לפני שהינך מתחיל בתהליך הרישום, יש להכין מראש תמונות (ראש, פלג גוף עליון, וגוף מלא) וקטע וידאו קצר (כדקה) שבו אתה מספר לנו על עצמך בכמה מילים, מדוע הינך מתאים להיות דייר בבית האח הגדול.

הוראות למילוי הטופס:
• יש להקליד מספר תעודת זהות וכתובת מייל אישית קיימת ותקינה, הפרטים הללו ילוו אותך לאורך כל תהליך האודישנים.
• יש למלא את כל השדות המסומנים בכוכבית אדומה, אחרת לא יהיה ניתן להתקדם לשלב הבא בטופס.

שים לב: עלייך להיות מעל גיל 18 על מנת להירשם לאח הגדול, על ידי מעבר לשלב הבא הינך מאשר שהינך מעל גיל 18 ורשאי להירשם לאח הגדול.


הרשמה לאח הגדול 8


"האח הגדול" היא תכנית מציאות ישראלית, בהנחייתם של ארז טל וקורין גדעון‏, שמשודרת ב"שידורי קשת" של ערוץ 2, החל מספטמבר 2008. בתכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה "בית האח הגדול"

דד

8 תגובות:

  1. לחץ על הקישור "לכניסה לטופס ההרשמה במקו לחצו פה" ואז KIPE AD ותגיע לטופס ההרשמה

    השבמחק
  2. לא כלכך מבין בכל ההרשמה הזאת..ארז תחזור אליי...סיימון

    השבמחק
  3. לא כלכך מבין בכל ההרשמה הזאת..ארז תחזור אליי...סיימון

    השבמחק
  4. לא יודעת איך להירשם תיפנו אלי בבקשה לתלפון0525181096 תודה סול אליהו

    השבמחק
  5. היי אני רחל צופי נינה אני חייבת להירשם אז ככה אני בת 24 חיה בלי הורים ההורים שלי ניפטרו אבא ניפטר בגיל שהייתי בת 13 אמא לפני 3 שנים עברים הרבה דברים בחיים רעים אני חייבת לעזור לאחים שלי הקטנים המצב בבית לא משו עברתי מלא דברים בהמשך אני יספר לך עם תיצור איתי קשר

    השבמחק
  6. היי אני רחל צופי נינה אני חייבת להירשם אז ככה אני בת 24 חיה בלי הורים ההורים שלי ניפטרו אבא ניפטר בגיל שהייתי בת 13 אמא לפני 3 שנים עברים הרבה דברים בחיים רעים אני חייבת לעזור לאחים שלי הקטנים המצב בבית לא משו עברתי מלא דברים בהמשך אני יספר לך עם תיצור איתי קשר

    השבמחק
  7. טוב אז ככה היי אני נלי אשתיה מבאר שבע אני רוצה להירשם לאח הגדול כי אני רוצה להנות ולשמח את הבת שלי ואת כולם וגם אני חולה ואני בת 48 ואני יעשה שם המון ריבים😂סתם חח אני אישה עצבנית חח מאוד עצבנית וזהו האח הגדול מקווה שתיתקשר וגם אני רוצה בואו תנסו אותי ותיראו 0559776757

    השבמחק