מודעות אדסנס ברמת דף

יום ראשון, 10 במאי 2015

רשימת הדיירים של עונת ה V.I.P 2015 של האח הגדול

אמש החלה עונת הVIP של האח הגדול. לאחר פרוץ שמועות שנמוגוג חלקית (או שלא כ"כ חלקית). לקראת שידור מלא בהתרגשויות העונה החלה בעיקוב (איחור) של כמעט רבע שעה. במקום להתחיל ב 9 מיד לאחר החדשות, השידור החל ב 9 ורבע.

כבר המשימה הראשונה כבר יצאה  לדרך בא כל הדיירים יצתרכו לסדר את בית האח הגדול למעט מתמודד אחד שהוא יהיה זה שיזכה לא לעשות זאת ולשבת בטריילר VIP ולהנות מפינוקים - עונה מלאת הפתעות.

הדייר הראשון שנכנס לבית האח הגדול, הוא למעשה דיירת: שיר אלמליח, דוגמנית בינלאומית, בת 25, אלרואי הוא בן זוגה (כן, כן, שחקן הכדורגל). שיר נולדה בקצרין, אשר ברמת הגולן, רצתה כ"כ להיות זמר כשהייתה ילדה קטנה, התחילה עם הדוגמנות בגיל 17, בעיקר הצטלמה בבוג של הלבשה תחתונה ואף לעיתון בלייזר בעירום מוסתר.

שיר אלמליח


הדייר השני הוא מושיק עפיה, בן 41, גרוש בלי ילדים, זמר "אני לא זמין אני לא פנוי...",  פרץ יחד עם סרנגה עם השיר "חלום תוק" בשנת 2003 שהיה להיט וזה גם מה שהביא אותו להצלחה כלכלית ולאחר מכן גם לקריסה שנבעה מזה שלא שמר מעט כסף שצבר עם השנים לימים קשים יותר. עפיה מעיד על עצמו שהוא אדם רגיש ושהוא ווינר רציני, כמו שהוא אומר "באתי לנצח" וזה למרות שאינו מסדר את גבותיו (למרות חרושת שמועות).

מושיק עפיה


דיירת שלישית, אריאנה מלמד, בת 57 אמא עיתונאית ומבקרת ספרות וטלוויזיה, אשר נעזרה בקולנועית כדי להיכנס לבית האח הגדול. עד גיל 8 הייתה תומבוי ועברה תאונת דרכים שאילצה אותה להיות מרותקת למיטה מה אשר גרם לה לקרוא ספרים וכך התאהבה באומנות ובסיפורים. "אנשים משועממים עם מקלדת" כך היא מכנה טוקבקיסטים. לאורך חייה קראו לה הרבה שמנה מכוערת וממורמרת והדיגשה שהיא לא כותבת בשביל אהבה, אלא בשביל להוזיז דברים ועבלות שהיא חושבת שלדעתה חשובים. באה לאח הגדול כדי לראות איך זה ניראה מבפנים וזה בעקבות שהיא מבקרת טלוויזיה שרוצה לחוות מקרוב.

אריאנה מלמד


הדיירת הרביעית, קטיה גאלי, בת 42 דוגמנית עבר בינלאומית שחזרה לעולם הדוגמנית לאחרונה. נולדה במוסקווה במשפחה של אקדמאים, הוריה רצו שתהיה רופאה, אך היא רצתה לעזוב את רוסיה להיות דוגמנית בינלאומית. לאחר שהייתה מכורה לסמים חגגה ב 11 באפריל השנה 3 שנים של ניקיון מסמים, מה שניקרא את הניצחון שלה היא כבר עשתה, נכון להיות היא חזרה לדגמן ואפילו מתנדבת במטרה לסייג לנפגעי סמים ואף מניעה של שימוש וחינוך הדור הצעיר.

קטיה גאלי

הדייר החמישי, איציק זוהר בן 45, שחקן כדורגל בעבר ופרשן כדורגל בהווה. חיים גדל לתוך סביבה רווית פשע והוא מעיד על כך שהכדורגל זה מה שהציל אותה כך שאת כל גיל התבגרותו וגם לאחר מכן הקדיש לקריירת הכדורגל. מספר על הטעויות שעשה בחייו, על הקריירה בינלאומית , על הנפילה והעליה. הגיע לאח הגדול כדאי לאתגר את עצמו.

איציק זוהר

הדייר השישי, ניר לוי, בן 46, שחקן. אתם אולי מכירים אותו בתור חפר גורי מהסדרה של אדיר מילר, רמזור. לאחר שניסה קריירה בול ולא הצליח ברמזור בהחלט הצליח. בכלל החור חמוד ורגוע אוהב את הילדים שלו חננה של מוסיקה קלאסית ואוסף שעונים.

ניר (נירו) לוי

הדיירת השביעית, נטלי טל,  אמא ל 2 ילדים ודוגמנית.
מספרת על עולם הדימיונות העצום שלה בתור ילדה, לקח לה המון שנים לאהוב את עצמה ולחזק את הביטחון העצמי שלה ולהעצים אותו.חושבת שבגד ים שלם יותר סקסי מביקיני. רוצה לעדת מה קורה באח הגדול מבפנים, בגלל שהיא אוהבת להרגיש פחד היא רוצה להיכנס לבית וחושבת שהיא יכולה לנצח. בהצלחה לה :)

נטלי טל

הדייר השמיני, ישראל גודוביץ', בן 81 אדריכל. גדל בבית בורגני בתל-אביב , היה ילד מאוד לא ממושמע, אביו רצה שילד משהו אחר (כי ישראל רצה להיות שחקן) ואימו רצתה שילמד ארכיטקטורה. היה מהנדס העיר של תל אביב. אושיה מכובדת בהחלט ואף הדייר הכי מבוגר בבית. הוא מעיד על עצמו כאחד מה 5 אדריכלים החשובים בעולם.

ישראל גודוביץ

הדיירת התשיעית שנכנסה לבית האח הגדול VIP הוא: רתם איזק בת רווקה , עיתואית. שונאת לגור עם שותפים אך נכנסת לבית מלא שותפים. חולמת לכתוב סידרת טלוויזיה.

רתם איזק

הדייר העשירי, מוטי גלעדי בן 68, אמן בישראל שחקן ובדרן. מזה שחמישים שנה מרדכי גלעדי עושה אומנות היה בצעירותו בלהקה צבאית של פיקוד צפון.. חקיין מצוין ובדרן מעולה ומשובח.

מוטי גלעדי

הדייר האחד עשה והאחרון להערב, הוא דומן, סתיו סטרשקו נולד באוקראינה כגבר ועלה לישראל בגיל שנתיים התחיל לדגמן כנער בגדי נשים בעקבות המראה הנשי שלו לא אוהב להגדיר את עצמו, אל הוא חיי עם בן זוג והוא ניראה ממש נאה לבחורה בא לאח הגדול כדי לראות מה יהיה התגובות של האנשים לאישיותו

סתיו סטרשקו


צפו לכניסה נוספת סודית ומסתורית בשבוע הבא.
נתעדכן בהמשך :)
האח הגדול
צפייה בערוץ 26 האח הגדול


2 תגובות:

  1. מתי מתחיל האח הגדול 7?

    השבמחק
  2. ממש בקרוב! 16.12.2015 יום רביעי שעה 21:00 ערוץ 2 : www.mapsutim.co.il/tv-israel/22-israel-tv

    הפרומו והשידור בערוץ 26:
    http://www.mapsutim.co.il/tv-israel/big-brother

    השבמחק