מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

המשימה הסודית הראשונה לעונה

כבר לאחר כניסת הדייר הראושן לבית האח הגדול - דודו כהן. האח הגדול פונה לדודו הנרגש ומעדכן אותו על המשימה הסודית שתוטל עליו: "דודו, עד סוף הערב עליך לקבל שבע החלטות שישנו את חיי הדיירים בבית האח הגדול: דייר אחד שיזכה במים חמים 24 שעות ביממה, דייר נוסף שיוכל לבחור בשיר על פי בקשתו בכל יום, שניי דיירים שיהפכו לדייר אחד, דייר נוסף שיקבל את המזוודה האישית שלו רק בעוד שבוע, ועוד דייר שבהדחה הראשונה של העונה יעמיד מישהו בפומבי, דייר נוסף שיכנס לרשימת ההדחה הראשונה של העונה, ולבסוף, דייר שיהיה חסין מההדחה הראשונה לעונה". מה שדודו לא יודע, הוא שכל ההחלטות שיקבל הערב, יהיו תקפות לאורך כל העונה. מה זה אומר? הדייר אותו יעמיד להדחה לדוגמא, יעמוד להדחה לאורך כל העונה. 

אחרי כניסת כל הדיירים, פנו  אליהם המנחים דרך הרמקולים: " כידוע, בעונה הקרובה הזוכה הגדול יקבל דירה, הפרס הכי מדהים שהיה פה. אבל אתם בטח שואלים את עצמכם אם יש משימה סודית העונה? אז כמובן, וזה הולך ככה: בתחילת הערב דודו קיבל משימה סודית, וכרגע עליו לגשת אל הכניסה לבית".
נרגש ומתוח ניגש לקבל את שבע ההחלטות שהטיל עליו "האח הגדול" בתחילת הערב. אחרי שעמד מתוח מול לוח עם תמונות הדיירים ממנו היה צריך לבחור, הוא גירד את הראש, התלבט, אך לבסוף הוא בחר, אבל לא לפני שהאח הגדול עצר את הזמן, והיחיד אצלו לא עצר הזמן הוא דודו, ואלו בחירותיו: הדיירת שתזכה במים חמים לאורך כל העונה היא קסניה; הדייר שיוכל לבחור בכל יום שיר לפי בקשתה היא פלורי; שני הדיירים שיהפכו לדייר אחד הם גיל וגילי; מי שתוותר על המזוודה האישית שלה היא תמר; הדיירת שתעמיד להדחה בפומבי היא קוקו; הוא בחר בעצמו כדייר הראשון שנכנס לרשימת ההדחה; והדייר שיהיה חסין בהדחה הראשונה הוא ברק.
מיד אחרי בחירותיו חזר דודו אל סלון הבית, שם פנה שוב האח הגדול לדיירים: "האח הגדול רוצה לספר לך דודו, שבזמן ששהית ב'חלל הזמן', הזמן למעשה עצר מלכת וכל בחירותייך תקפות עד לסוף העונה". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה