מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

הכירו את הדיירת השמינית: פלורי אלקסלסי

היא משתדלת לראות את כולם כשווים, אבל מתעצבנת מהר מאוד. היא עובדת המון שעות, אבל חולמת על חופשה, עדיף בפריז. את המראה החיצוני שלה היא למדה לקבל אחרי הרבה שנים, אבל היתה רוצה להיות יותר רגועה. חוץ מזה, היא מתה על טום קרוז ועל אלירז שדה, והייתה רוצה להיפגש עם נשיא ארצות הברית.

פלורי אלקסלסי

מהשאלון שנשאלו הדיירים במקו:

תאריך לידה: 5/10/1977

מקום מגורים: רמלה

מהיכן במקור: בית שאן

מצב משפחתי: רווקה

מקצוע: מנהלת משרד עו"ד

המוטו שלך: לראות את כולם כשווים, ללא הבדלי דת גזע ומין.

סגנון מוזיקה אהוב: שנות ה-60

סרט אהוב: "סיפורו של אלוף"

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? מנהלת אירועים באחד מהאולמות שהיו להורי, בגיל 15 וחצי.

מה התחנות העיקריות ביום שגרתי שלך? מתעוררת ב-5:00, מגיעה לעבודה ב-8:00, עובדת המון שעות, אחר כך לפעמים פוגשת חברים אבל רב הזמן מבלה עם האחייניות שלי. כמעט בסוף כל יום, אחרי שהבית נקי ומסודר, אני כותבת עם מוזיקה ברקע. למיטה אני נכנסת לרב ב-00:00.

מהי התכונה הכי טובה שלך, ומהי הפחות טובה? טובה: היכולת להסתכל על כולם כשווים. רעה: מתעצבנת מהר מאוד.

עם איזה אדם מפורסם היית רוצה לשבת לארוחת ערב? הנשיא הנבחר בארה"ב, כדי לשאול אותו האם הוא איתנו. וזה אחרי שאלמד איך בדיוק אומרים את זה באנגלית.

מהי החופשה המושלמת בעיניך? אומרים לי שעבורי תאילנד היא החופשה המתבקשת. אני דווקא חושבת על מקום יותר נקי ורומנטי - אולי שוב פריז.

מה היית משנה בעצמך מבחינת חיצונית ופנימית? חיצונית: כלום, ולא בגלל שאני קרובה לשלמות, אלא בגלל שלמדתי לקבל ולהתרגל לפלורי ככה, כמו שהיא. פנימי: להיות פחות עצבנית, לא יזיק לאף אחד ובטוח לא לי.

מי האדם הכי קרוב אליך? אמא שלי

מי הגבר/האישה הכי סקסיים בעולם בעיניך? טום קרוז

מי הדמות שהכי השפיעה עלייך בחיים? אין לי דמות אחת. המשפחה, החברים, המעסיקים ובני הזוג שהיו - הושפעתי קצת מכולם.

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? שאלה מצחיקה - בכיתי היום (כששוחחתי עם אמא שלי בטלפון) ואני בוכה כל יום.

איזו יכולת על היית רוצה שתהיה לך? לתת לאחרים יותר מאשר לקבל.

אם היית חיה- איזו חיה היית, ולמה? פרפר, כי ככה אוכל להיות משוחררת.

אם היית יכול לבחור דייר אחד מעונות קודמות שישהה איתך בבית, במי היית בוחר? אלירז שדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה