מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

הכירו את הדייר הארבע-עשר: גילי כהן

הוא חולם לעשות טיול חוף אל חוף בארצות הברית, אבל אין לו ויזה, אז בינתיים הוא מסתפק בלהיות נהג משאית. הוא מת על כדורגל ועל מזרחית, וחוש ההומור שלו הוא אחד הדברים שהכי חשובים לו. חוץ מזה, אם הוא היה חיה, הוא היה רוצה להיות ברבור, כדי להרגיש פעם איך זה להיות יפה.

גילי כהן

מהשאלון שנשאלו הדיירים במקו:

תאריך לידה: 24/7/1973

מקום מגורים: חולון

מצב משפחתי: נשוי + 2

מקצוע: נהג משאית

המוטו שלך: "מי שאין לו חוש הומור - הוא חמור"

סגנון מוזיקה אהוב: מזרחית

סרט אהוב: "מתחת לאף"

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? שליח בחנות ירקות

מה התחנות העיקריות ביום שגרתי שלך? ב-6:00 מתעורר, ב-6:30 יוצא לעבודה. ב-10:00 אוכל ארוחת בוקר, ב-14:00 אוכל ארוחת צהריים. ב-17:00 חוזר הביתה, ב-19:00 הולך לחדר כושר. ב-21:00 רואה טלוויזיה עד שנרדם.

מהי התכונה הכי טובה שלך, ומהי הפחות טובה? תכונות טובות: טוב לב, רגיש, סלחן. תכונות רעות: עצבני, חסר סבלנות.

מהי מילת הסלנג האחרונה שנכנסה ללקסיקון שלך? "ראמד" (מילה בעיראקית שפירושה "אהבל")

עם איזה אדם מפורסם היית רוצה לשבת לארוחת ערב? מסי לארוחת ערב, בר רפאלי לקינוח.

מהי החופשה המושלמת בעיניך? ארה"ב, חוף לחוף (אבל אין לי ויזה)

מה היית משנה בעצמך מבחינת חיצונית ופנימית? חיצוני: את הפנים. פנימי: הייתי רוצה להיות פחות עצבני ויותר סובלני.

מי האדם הכי קרוב אליך? אמא שלי

מי הגבר/האישה הכי סקסיים בעולם בעיניך? ציפי שביט

מי הדמות שהכי השפיעה עלייך בחיים? אבא שלי, ממנו ירשתי את האהבה לכדורגל, למוזיקה ואת החוש-הומור

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? הבוקר, לפני שעזבתי את הבית כדי להגיע למלון. כשהילדה חיבקה אותי ירדו לי דמעות.

איזו יכולת על היית רוצה שתהיה לך? רואה ואינו נראה

אם היית חיה, איזו חיה היית ולמה? ברבור - כדי להרגיש פעם איך זה להיות יפה.

האם צפית בעונות קודמות של "האח הגדול"? מי היה הפייבוריט שלך? צפיתי, והפייבוריט שלי היה מושיק עפיה.

אם היית יכול לבחור דייר אחד מעונות קודמות שישהה איתך בבית, במי היית בוחר? מוטי חודדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה