מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

הכירו את הדיירת השישית: קסניה טרנטול

היא עלתה מרוסיה וכרגע מתגוררת בלוד, ביום היא עסוקה בעבודתה כסייעת רופא שיניים אבל בשעות הערב תמצאו אותה בעמדת הברמנית. בעיניה בראד פיט הוא הגבר הסקסי בעולם, אבל ממש לא מהסיבות הברורות מאליהן. חוץ מזה, אם היא הייתה צריכה להיות חיה - היא הייתה משלבת בין ג'ירפה לכלב.

קסניה טרנטול

מהשאלון שנשאלו הדיירים במקו

תאריך לידה: 18/10/1987

מקום מגורים: לוד

מהיכן במקור: רוסיה

מצב משפחתי: רווקה

מקצוע: סייעת רופא שיניים וברמנית

המוטו שלך: תחיה את החיים שאתה רוצה לזכור

סגנון מוזיקה אהוב: אני אוהבת שירים שיש בהם לחן ומילים שגורמות לי להתרגש, לצחוק ומעלים זכרונות מהעבר. אני אוהבת לרקוד לצלילי מוזיקת האוס ודיפ האוס.

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? דוגמנית

מה התחנות העיקריות ביום שגרתי שלך? אני מתעוררת בשעה 06:00, ואחרי הקפה והסיגריה אני יוצאת לעבודה. לקראת 19:00 אני מסיימת לעבוד ונפגשת עם חברים או הולכת להתאמן בחדר כושר.

מהי התכונה הכי טובה שלך, ומהי הפחות טובה? התכונה הטובה שלי היא שאני אוהבת לעזור לאנשים סביבי, ומספק אותי לראות שאנשים מאושרים בזכותי. התכונה הפחות טובה שלי היא שאני רגישה מדי.

מהי החופשה המושלמת בעינייך? יין, אוכל טוב, מוזיקה ושותף טוב שמוכן לבנות איתי ארמונות מחול לבן.

מה היית משנה בעצמך מבחינת חיצונית ופנימית?  אני כרגע בתקופה שאני מנסה לאהוב את עצמי כמה שיותר כך שלא הייתי משנה כלום מבחינה חיצונית. מבחינה פנימית הייתי משנה את רגישות היתר שיש לי ולדעת שלפעמים פשוט צריך לשחרר.

מי האדם הכי קרוב אלייך? אמא

מי הגבר/האישה הכי סקסיים בעולם בעינייך? בראד פיט, ולא רק בגלל המראה שלו. היחס החם שלו לאשתו ולילדים נראה בעיניי מאוד גברי וסקסי.

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה? ביום שהמונית אספה אותי כבר הבנתי כמה שאני מתגעגעת לכולם.

איזו יכולת על היית רוצה שתהיה לך? לקרוא מחשבות ולרפא חיות.

אם היית חיה- איזו חיה היית, ולמה? ג'ירפה בשילוב של כלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה