מודעות אדסנס ברמת דף

יום רביעי, 10 ביולי 2013

והם נכנסו לבית.. מה היה שם?

אמש, דיירי הבית היו בטוחים שהדיירים החדשים העתידים להיכנס הם המודחים מהבית הקודם, מה שהם לא יודעים שזאת משימה אחת גדולה.

והנה הם נכנסו

דידי לוזון, דינה דיין,מטקסס ארצות הברית. מספרת כי היה לה חסר החום שיש לישראלים, וכמה שהיא מזועזעת מתרבות הנהיגה בכבישים בישראל. בעלת עסק למוצרי טיפול לשיער (עגלות?!). רוצה לזכות במיליון כדי לקנות בית בישראל, כי היא רוצה לחיות בישראל.
דידי, נכנסה מאוד מהר לבית האח, עם המון אנגריות שושימלה מאוד קצרה.

איתי וולך, סטודנט למדעי המחשב, מגמגם מלידה. איתי פחד מהכניסה לבית האח הגדול עקב הגמגום (הוא מדבר על הקושי הזה בכל מקום) כי הוא חושב שזה לא ראוי לטלויזיה. מבין הדיירים שמאוד מעניינים את איתי בבית האח הגדול זאת טהוניה, כיוון שחש היזדהות עם הנידוי שחוותה. איתי מספר שכאשר הוא שר (והוא גם פסנתרן, אם עדיין אינכם יודעים) הוא אינו מגמגם.
את איתי כל דיירי הבית צקיבלו בחום ומרוב התרגשות בקושי יכל להתבטא, והגמגום היה ניכר בפיו.

ירדן עוז, עובדת בתחום האירועים והמסיבות, מעידה על עצמה כ"עמך", גרה עם אמא ואחיה מאז שאביה נפטר מדום לב. היא מספרת כי היא הייתה הנסיכה של אבא, ולכן היא מאוד מתחברת לאבי, כי היא רואה בו דמות אבהית. היא טוענת שהיא מאוד מזכירה את טהוניה באופי ושלאון חתיך, אבל לא לטעמה ודור, הוא דווקא הטעם שלה. מאוד אוהבת את איתי (איתי וולך , כמובן) הרגיש והמקסים ולא פוסלת מערכת יחסים עם אחד מדיירי הבית.
נכנסה עם שמלה של "ריזלי" (אותו סגנון כמו של פאולינה), היא הדיירת הראשונה שמתעקבת בכניסה לבית כאשר כל הדיירים המצפים לה בתוך הבית קוראים "ירדן , ירדן, בואי לפה".

מוטי גלזר, מרדכי, בן 62. ב32 שנים בחיו ניהל את "בית הסופר", משורר, היה מעביר סדנאות שירה, טוען שהוא אוהב מוות ושכול בעקבות אימו. פחות מתחבר לאהבה, עושה מה שהוא רוצה, גרוש, בעד מונוגמיה "בים יש מלא דגים". רוצה להעביר מסרים רבים דרך האח הגדול: פנסיה, תחבורה ציבורים ושימור השפה העיברית. חושב שתהיה לו שפה משוטפת עם ענת עקב כך שהיא מורה ללשון. לא נכנס בשביל המיליון לטענתו, אבל ישמח לקבלו.
נכנס עם כובש של אינדיאנה ג'ונס וכמובן שגם אותו הדיירים קיבלו בשמחה.

והדיירת האחרונה שנכנסה לבית, זאת הדיירים שדור מאוד ציפה לכניסתה, אור דניאל. אור דניאל דוגמנית ושחקנית בארץ ובחול, כך היא מעידה על עצמה. מתוודא שהיא לא בלונדינית אמיתית. הייתה שבועיים בקנקון לבדה, ולאחר שיחה עם חבר קרוב החליטה לחזור לאץ ולהכנס לאח הגדול. לאון מעצבן אותה, ודור הוא לטעמה אך מעט צעיר. צריכה את האישור מהסביבה שהיא בסדר, וגם היא כמו פאולינה, צריכה אהבה. אם תודח תחזור לקנקון בשביל להרגיע את הנפש. כפי שיכולנו לאתר, כאשר ראו אותה דיירי הבית, התבלבלו כולם.

הדלתות נסגרו סופית ויותר לא יכנסו דיירים חדשים.

ביום חמישי תצולם המשימה המשותפת של כולם. הכנת קליפ שגולשי מקו יצתרכו להצביע לו.

ביום ראשון הקרוב 14.07.13 הפתעה גדולה מחכה לדיירים במשימה הסודית.
תהיו בקשר להתעדכן :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה