מודעות אדסנס ברמת דף

יום שני, 9 במרץ 2015

החלה ההרשמה לאח הגדול 7 !


ההרשמה לעונה השביעית של תוכנית הריאלטי שכבשה את העולם,"האח הגדול", החלה. הירשמו עכשיו ואולי תהיו הדיירים הבאים בבית הכי מדובר במדינה.



לפני שתתחילו בתהליך הרישום לאודישנים לעונה השביעית של האח הגדול, יש להכין מראש מספר דברים:
1. תמונת ראש.
2. תמונת פלג גוף עליון.
3.  תמונת גוף מלאה.
4. וידאו של 30 שניות (העלאת וידאו היא אופציה ולא חובה)

חשוב לדעת
האודישנים ל"אח הגדול" מתקיימים במשרדי האח הגדול בלבד.
עלייך להיות מעל גיל 18 על מנת להירשם לאח הגדול.
עליך לקרוא ולהסכים ל תנאי השימוש

הוראות למילוי הטופס:
• יש להקליד מספר תעודת זהות וכתובת מייל אישית קיימת ותקינה, הפרטים הללו ילוו אותך לאורך כל תהליך האודישנים.
• יש למלא את כל השדות המסומנים בכוכבית אדומה, אחרת לא יהיה ניתן להתקדם לשלב הבא בטופס.
• במידה ולא מילאת את כל שדות החובה תתקבל הודעה "נא למלא את שדות החובה", ויהיה עליך לעבור מחדש על השדות ולמלא את השדות שלא מולאו.
• חייב להיות מותקן פלאש על מנת לעבוד עם הטופס. במידה ואתה לא רואה את הכפתור שאיתו מעלים את התמונות בשלב הבא, אין לך פלאש מותקן, ויהיה עלייך להתקין על מנת להעלות תמונות.
• לא ניתן להעלות תמונות במשקל הגדול מ – 3 MB .
• קבצי תמונה נתמכים הם: PNG JPG (שימו לב לא ניתן להעלות קבצי BMP)





19 תגובות:

  1. נקבע לי מועד לאודישן ולא יכולתי להגיע
    ניתן לי מ"ס טלפון להתקשרות אך לא עונים בו יש דרך ליצור קשר ע"מ לקבוע מועד חדש.?

    השבמחק
  2. העונה תהייה אששששש איתי

    השבמחק
  3. שמי דוד התימני
    חברים ממליצים עליי כי אני מעניין
    בשביל זה תצטרכו לראות אותי כדי להבין את זה
    נשתמע בעז״ה

    השבמחק
  4. הקישורים לר מגיבים 0509710518

    השבמחק
  5. למה? אצלי הקישורים עובדים - תנסה לרענן את העמוד

    השבמחק
  6. ברצוני להירשם לאודישנים שמי דודו דמארי אנא מיכם אים יש אפשרות לסמס לי את הטלפון שכך יהיה יותר תיאום בני לבנכם אני הרשום את הפלפון שלי 0503018845 תודה

    השבמחק
  7. מה קורה אם רוצים להמליץ על מישהו אחר ????

    השבמחק
  8. עוד שניה העונה מתחילה איזה כיף

    השבמחק
  9. היי מתי הרשמה לאח הגדול תיהיה אני מאוד אשמח להירשם

    השבמחק
  10. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  11. מעונינת לכנס לבית האח הגדול לעשות סדר בבלגן אני מענינת ויפה ומצחיקה למות אני ופלורי צות מנצח להיות צות לעניין רק שלי יש פטיל קצר ולא רואה הפחד ממטר יש לי סיבה דיי טובה כדי לכנס פרטים אני יתן אם באמת זה לרונטי כולי צפיה לתגבות מצד ההפקה הטל 0504767244 יפה היפה 😊

    השבמחק
  12. איפה נירשמים לכניסה השניה של בית האח הגדול?
    0503070050 אני ישמח יצרו איתי קשר..

    השבמחק
  13. Uאני רוצה להיות באח ואשמח מאוד אם תתקשרו אידישן אחד עשיתי מי יודע אולי זה הזמן אחרי שיצה סלים יכנס סאלם מחיפה 0543616806

    השבמחק
  14. זיאד מנצרת מעוניין לשדר המון דברים שהמון אנשים צריכים להבין לדעת אשמח מאוד אם תענו לי בתשובה חיובית 0502300170

    השבמחק
  15. שלום אני חן בת 25 מרמלה ואני אשמח
    אם תצרו איתי קשר יש לי הרבה מה לתת והרבה מה ללמד

    השבמחק
  16. שלום אני חן בת 25 מרמלה ואני אשמח
    אם תצרו איתי קשר יש לי הרבה מה לתת והרבה מה ללמד

    השבמחק
  17. שלום אני חן בת 25 מרמלה ואני אשמח
    אם תצרו איתי קשר יש לי הרבה מה לתת והרבה מה ללמד

    השבמחק
  18. שגיא מרעננה מעניין ברמות
    המלצה של חבר 0525844638

    השבמחק
  19. אתם מפסידים בגדול תתחרטו שלא הגעתי

    השבמחק