מודעות אדסנס ברמת דף

יום שני, 1 ביולי 2013

כל הפרטים על ההדחה של גילי מיילי

גילי מיילי, לא עוד.
בהמשך לפוסטים הקודמים על ההדחה של גילי מיילי ועל מה שהתרחש וגרם להדחתו של גילי מיילי. הבאתי לכם את הסיפור המלא, ראשונים לפני כולם

הכל התחיל בשבת בערב בישיבת התקציב, בויכוח על ביצים כאשר גילי הודיע לכולם שלא ניתן לקנות ביצים וכאשר גילי הסביר ענת החלה להתווכח ולא מבינה. במהלך הויכוח הטונים החלו לעלות והחילו להתעמת ולהשתמש באלימות מילולית, תוך כדי שנצמד אליה לפנים פיזית.

הויכוח החל להיגרר לקללות של גילי מיילי כלפני ענת. וענת לא הפסיקה להוציא את שעל לבה כלפי דיירי הבית בזמן שגילי נמצא בבית האח הגדול כשהוא מלכלך את פיו בעצבים על ענת ומציג את טענותיו.

"מיץ זבל, היא גם מסריחה" ככה מכנה גילי את ענת. "כל החיים היה לה מרמור" ומוסיף "תיראי איך את ניראת יאפס ימכוערת יגוש של כיעור, ימסכנה, אני עובר לידה אני מריח שיש לה ריח של חרא" וממשיך בעוד מילים לא נעימות "אינשלה יעמוד לך בגרון, בת כלבה" ולא מפסיק.

כאשר גילי  נמצא בשולחן האוכל וענת נכנסת ממשיך גילי להתריס נגד ענת כאשר היא חוזרת מהחצר לכיוון חדר האח הגדול יחד עם טהוניה.

גילי ממשיך להוציא את אשר ליבו לכל דיירי הבית כאשר כל דיירי הבית מנסים להרגיעו.

"מה נסגר אתכם? אני רוצה לדעת אם אתם רק בני אדם או רק עושים טלויזיה", טהוניה לאח הגדול, "אני מפחדת שהוא יתפרץ ועוד יביא לי אגרוף לפנים" אומרת בבכי לאח הגדול.

יום למחרת האח הגדול זימן את גילי לחדר האח וסיפר לו על האמירות שאמר ערב לפני כן לדיירת הבית, האח הגדול הזכיר לו עם האזהרה שקיבל לפני מספר שבועות יחד עם כל דיירי הבית והציג בפניו את אשר קרה על מסך הטלויזיה בחדר האח הגדול.

"עריכה יפה, מה אתה רוצה שאני אארוז את הברים ואלך הביתה?" גילי הגיב ישירות אחרי שצפה בוידאו. וכאשר האח שאל אותו אם הוא מביןם שלא יוכל להתנהג ככה גיללי ענה "מה שתחליט אני מקבל"

האח הגדול ביסר לגילי מיילי על הדחתו של גילי מהבית לאחר התיעצות עם כל הגורמים המוסמכים ולאחר שעבר אחרי על כל חוקי האתיקה של התוכנית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה